2012. május 7., hétfő

2. Favs.

Ma hoztam nektek egy képet, amin pár kedvenc dolgom látható. Az óra és az esernyő története érdekes, hiszen mindkettőhöz igazán kedvező áron jutottam hozzá. Örül* A Burberry esernyőt, -ami igen, eredeti- 120, azaz százhúsz forintért vettem egy turkálóban. Hmm, egyszer én is lehetek szerencsés nem?!:D A Michael Kors órát, amit igazán nem mondhatok gagyi replikának, 4000 forintért vettem (egy kis hibával, amit gyakorlatilag egy órás 1000 forintért korrigált is), és imádom. Bár Anyukám első kérdése az volt, hogy: ez nem férfi óra?! Mondom nem Anya...:D A képen látható még egy kisebb LV pénztárca is, ezt ajándékba kaptam egy vásárlásnál, nagyon szeretem, a lakáskulcsomat szoktam benne tartani, így nem kell mindig leásnom a táskám legmélyebb bugyraiba, hogy megtaláljam. A parfüm Zara-Black Peony<3. Barátomtól kaptam Karácsonyra, és az egyik kedvencem. A cipőkkel ellentétben itt fordul a kocka: inkább veszek három Zara parfümöt, mint mondjuk egyet a Müllerben 15-20ezer forint között. Egyáltalán nem párolog el gyorsan (legalábbis az én meglátásom szerint), és a választék gazdagsága engedi, hogy megtaláljuk a hozzánk megfelelő illatot. Ti mi alapján választotok parfümöt? Inkább vesztek egy drágábbat, vagy többet, de olcsóbban? (A körömlakkokkal kapcsolatban majd később lesz egy külön postom, de azért a nevüket feltüntetem -már amelyiknek van-:) Legyen szép napotok!:) xx

Esernyő: Burberry, Parfüm: Zara-Black Peony, Karkötők: H&M
Óra: Michael Kors, Pénztárca: LV
Körömlakkok balról jobbra: Lovely, Essence-03-hello hollo, utolsó:noname

1 megjegyzés:

  1. Szia! Tudnál segíteni, hogy hol vetted a Michael Kors replikádat? Én kerestem már egy csomó helyen, de ebay-ről például ki vannak tiltva, ha van is, nem tudom hogyan keressek rá, mert már mindent kipróbáltam. Ha ilyen rendelős oldalról, akkor mondanál pontos címet/eladót? Nagy segítség lenne! Köszi!

    VálaszTörlés