2012. május 10., csütörtök

5. Part 2. lenne...


Kedves Blogerinák!:) A mára ígért post sajnos "elmarad", ugyanis a fényképezőm bemondta az unalmast.:( Holnap nagy valószínűséggel már mehetek érte, így azonnal pótolni fogom a legújabb szerzeményeimmel kapcsolatos bejegyzést. Ha már így alakult, akkor szeretnék mutatni nektek egy (azaz lényegében kettő) fantasztikus marketingfogást, ami engem is azonnal rabul ejtett. Tavaly láttam meg az első részét, és pár nappal ezelőtt a másodikat. Én is marketinget tanulok (a száraz pénzügy-számvitel mellett, amit mellesleg szintén imádok<3), így különösen nagy elánnal játszottam végig a "játékot", kalandozva a márkák világában. Ti láttátok már ezeket? Szerintetek is egyedi, és figyelemfelkeltő? További szép estét, egészen holnapig!;) xx






3 megjegyzés:

  1. szia :) én olvasom a Blogod ezerrel,és tetszik,de h elfogadsz egy jó tanácsot, a háttérképet változtasd meg simára,és a Betűket pedig feketére és egy egyszerűBB Betűtípusra mert nagyon nehéz elolvasni,fáj a szemem tőle :( De csak egy ötlet !:)) szio

    VálaszTörlés
  2. szia!:) pontosan tegnap gondoltam erre, ugyanis engem is zavar:D a héttérképtől egyelőre nem tudok megválni, de azért egy betűtípus és szín váltásban kiegyezhetünk!;):))

    VálaszTörlés
  3. és tényleg jobb:O:) minden tanácsot szívesen fogadok, szóval bátran írj máskor is!:) és annak is örülök, hogy tetszik!:))

    VálaszTörlés