2012. május 6., vasárnap

1. First.

Hogy telik a napotok? Az enyém valahol az "átlagosvasárnap", és a "mindjárthétfősuli" között van. Azért valamennyire átbillen a dolog a vasárnapos érzéshez, hiszen, holnap úgy döntöttem kihagyom a padban ülést;) Még szerencse, hogy már túl vagyok az érettségin, de itt megragadva az alkalmat is sok sikert a holnap bizonyítóknak!:) Mára -és igazából a hétre sem- terveztem hosszabb bejegyzéseket írni, igazából még csak próbálgatom, hogy miről is kellene írnom, és hogy egyáltalán valaki ezt érdekesnek tartja-e. Furcsa érzés. No de akkor a divat. Megmutatnám nektek a kedvenc cipőimet, amiket talán a legjobban szeretek, -természetesen ez a summer edition- bár ha a téli cipőket nézzük, nem mutathatnék ennyit, igazán hiányban szenvedek e téren.:( Btw Ti honnan szereztek be árban is jó, de mégis tuti cipőket? Én imádom a H&M-eseket, bár a minőségüket illetően, inkább nem nyilatkoznék, de awhhhh... olyan szépek! A kedvenceim mégis a new look cipők<3. Zara ide vagy oda, sajnos én túl drágának tartom őket, HA ahhoz viszonyítok, hogy egy Zara cipő áráért körülbelül három pár meseszép lábbelit tudok venni a new lookban. Nyaranta Angliában vagyok, (azafrányameló) így szerencsésnek mondhatom magam e téren, hiszen a közelben lévő NL végett, általában becsúszik egy-két új darab. Legutóbb télen is kint töltöttem két hetet, és sikerült elcsípnem egy wedget, ami tökéletes vétel volt szilveszter előtt, hiszen pont ehhez az alkalomhoz passzolt, a csillogó arany platformja miatt, és az ára sem volt vészes, mindössze 15 fontért jutottam hozzá (akciósan).:) A kép alá azért leírom, hogy melyik darab honnan van, hátha valaki kedvet kap egy kis spóroláshoz!;) A new look cipőket egyébként a webáruházukban is beszerezhetetitek, de ebayen is lehet találni igazán vagány darabokat! Check it!;)


Balról a legfelsőtől lefelé: NEW LOOK,
 DEICHMANN, NEW LOOK (a szilveszteri<3)
Jobbról a legfelsőtől lefelé: NEW LOOK,
NEW LOOK, H&M




2 megjegyzés: